Ambities realiseren met hulp van actuele marktdata

Ambities realiseren met hulp van actuele marktdata

Ben je op zoek naar een manier om jouw commerciële bedrijfsstrategie te versterken? Wil je weten waar de beste kansen liggen voor jouw productgroep? Dit in een specifiek land, verkoopkanaal of winkelformule? Het markt- en consumentendata dashboard Strategisch Marktinzicht stelt je in staat om jouw commerciële ambities te verwezenlijken, zo laat Royal FloraHolland weten.

Nouschka van der Burg is Communicatiemanager bij LG Flowers. Ze is verantwoordelijk voor de marketing, communicatie en design. LG Flowers heeft als hoofdproduct gerbera's en bestaat al ruim drie generaties lang. Hun producten en werkwijze geeft ze energie en dat verspreidt zich door de gehele keten heen. Door jarenlange retail ervaring, het verzamelen van data en trends en intensief samenwerken met hun klanten bieden zij unieke en op maat gemaakte producten aan hun klanten.

Nouschka: "Door de inzet van Strategisch Marktinzicht is de samenwerking met onze klant verbeterd. Door het online dashboard met onafhankelijke markt- en consumentendata brengen we een advies uit dat niet alleen gebaseerd is op gevoel, maar getoetst is aan feiten en onderbouwd is met data."

Bekijk hier een video met Nouschka's ervaring

Strategisch Marktinzicht
Met de dienst Strategisch Marktinzicht krijg je 24/7 toegang tot een online dashboard met daarin de meest actuele onderzoeken, informatie en trends van o.a. landen, verkoopkanalen, winkelformules en consumenten. Door de combinatie van verschillende bronnen verkrijg je inzichten hoe je de consument of retailer het beste kunt bereiken.

Lees hier meer over deze dienst

Bron: Royal FloraHolland

Deel artikel