Bedrijfsfilms en nieuwe site voor Piet Vijverberg
Geplaatst op 05 mei 2022
De look & feel is gelijkgetrokken met de recentelijk vernieuwde huisstijl en er is speciale aandacht voor duurzaam ondernemen. Een onderwerp dat steeds meer aandacht verdient en krijgt. Nieuw zijn de prachtige bedrijfsfilms die weergeven waar het bedrijf voor staat en hoe de planten geproduceerd worden. Check ze direct op de home page. Ook is er een tijdlijn ingevoegd die de geschiedenis van Piet Vijverberg mooi in kaart brengt. De informatie die op de vorige site te vinden was, is ook in de nieuwe versie opgenomen.
Piet Vijverberg is sinds 1946 actief en is gespecialiseerd in de teelt van Dracaena en Phalaenopsis. De kwekerij kenmerkt zich door haar high-tech teelttechnieken. In de moderne kwekerij worden de nieuwste technieken toegepast met gebruikmaking van veel geautomatiseerde processen. Bij veel technische verbeteringen en ideeën in de tuinbouw heeft Vijverberg aan de wieg gestaan. Om klanten goed te kunnen laten zien hoe het vakmanschap er in de praktijk uit ziet zijn er nu de bedrijfsfilms die ook eenvoudig online gedeeld kunnen worden via https://www.youtube.com/user/pietvijverberg/videos.
De lat ligt hoog: alleen het beste is goed goed genoeg voor de internationale klantenkring. Dit laat zich zien in de planten die onder het merk 'Star Quality By5' in de markt worden gezet, maar ook in 'The Big 5' Collection en de exclusieve 'White World' die daar onderdeel van uitmaken. Piet Vijverberg werkt volgens zeer hoge standaarden om een exclusief kwaliteitsniveau te kunnen garanderen en blijft innoveren en ontwikkelen op allerlei gebied om steeds te kunnen voldoen aan de vraag van de klant. De topkwaliteit van zowel Dracaena als Phalaenopsis is duidelijk te herkennen aan de 'Star Quality By5' verpakking en label.
Bewust telen
Piet Vijverberg heeft negen aspecten uitgelicht die zij belangrijk vindt en waarbij bewust telen en duur-zaamheid een grote rol spelen. Certificering, samenstelling grondmengels en substraat, water hergebruik, biologische gewasbescherming, lucht zuiverende werking planten, duurzame verpakking, ontwikkelingen in energiegebruik en het inzetten van LED-verlichting. Op deze onderdelen is Piet Vijverberg zich extra bewust van de impact op de omgeving en gaat hier zorgvuldig mee om.
Promotie
De (digitale) dialoog met de klant is belangrijk: Piet Vijverberg maakt graag samen met afnemers promotie bij groothandel en Cash & Carry. Hiervoor zijn speciale Go&Show etalages gemaakt die voor een bepaalde periode geleend kunnen worden. Ook is er een uniek jubileum By5 display ontwikkeld die kostenloos besteld kan worden door klanten. Daarnaast is Piet Vijverberg uiteraard actief op de socials en te vinden op beurzen.
Bron: Goedemorgen
Meer nieuws