Start hortensiaseizoen

Start hortensiaseizoen

De lente is begonnen en dit betekent de start van het verkoopseizoen van de tuinhortensia. Vanuit de collectieve promotiecampagne ‘Hydrangea World’ zijn zichtbaarheid in het seizoen en met name consumenten zin laten krijgen om tuinhortensia’s te kopen het belangrijkste doel. Met sprankelende fotografie die aansluit bij trends laat de campagne via consumentenmedia in Nederland, Duitsland en Polen een veelzijdig en kleurrijk assortiment aan hortensia’s zien in diverse vormen en formaten.

De tuinhortensia zorgt voor een uitbundige bloei in de zomer tot diep in het najaar. Ze passen in zowel grote als (kleine) stadstuinen of bijvoorbeeld in een pot op het balkon, terras of bij de voordeur. Van al deze verschillende hortensia’s in steeds weer nieuwe settings zijn de afgelopen jaren vele mooie beelden gemaakt en is er een enorm archief met ruim 400 uitnodigende beelden opgebouwd. Om de verkoopkansen voor de (vak)handel te vergroten zijn al deze beelden gratis (rechtenvrij) beschikbaar, ter ondersteuning van de hortensiapromotie op de winkelvloer en/of via eigen communicatiemiddelen van (detail)handel en retail.  

Inhaken op campagne
Op de website www.hydrangeaworld.com staat volop informatie, inspiratie en digitaal promotiemateriaal om te downloaden. Meer inspiratie is te vinden op Facebook (Hydrangeaworld) of Instagram (@Hydrangea_world). Beelden en promotiemateriaal voor eigen gebruik zijn tevens op te vragen via info@hydrangeaworld.com.

De collectieve promotiecampagne ‘Hydrangea World’ is een initiatief van alle hortensia aanvoerders van Royal FloraHolland en meerdere Europese hortensiaveredelaars en –vermeerderaars. De campagne wordt uitgevoerd door marketingbureau Concept Factory. In het seizoen wordt promotie gedaan voor zowel kamer- als tuinhortensia. Op de eigen kanalen van Hydrangea World (website en social media) wordt bovendien samengewerkt met de producenten van snijhortensia.

 

Bron:

Deel artikel



Meest gelezen