Debbie Olsthoorn: 'Anthurium meer trendy'

Debbie Olsthoorn: 'Anthurium meer trendy'

Sinds februari dit jaar heeft Debbie Olsthoorn het stokje overgenomen van Claudia Broch als Marketing Manager bij Stichting Promotie Anthurium. Debbie is 25 jaar, woont in het Westland en heeft European Studies aan de Haagse Hogeschool met specialisatie marketingmanagement gestudeerd. Anthura sprak met haar over haar functie en de doelen die zij wil bereiken.

Debbie is begonnen bij orchideeënkweker Opti-flor en kwam al snel tot de conclusie dat de sierteeltsector de sector is, die haar blij maakt. Met het doel zichzelf verder te ontwikkelen is zij een nieuwe uitdaging aangegaan bij de Stichting Promotie Anthurium, als marketeer. Een uitdagende functie die zij met veel plezier vervult.

Waar staat Anthuriuminfo voor?
"Stichting Promotie Anthurium is een collectief van zowel pot- als snijanthurium telers en veredelaars die hun krachten hebben gebundeld voor promotie in onder andere Nederland, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. Mijn doel als marketeer is om de anthurium te blijven positioneren als trendy product in de belangrijkste afzetlanden via offline en online activiteiten. Daarbij is het belangrijk om de USP’s van de anthurium kenbaar te maken bij de consument."

Lees hier verder

 

Bron: Anthura

Deel artikel