Jaar feest voor 30e verjaardag Wave petunia

Jaar feest voor 30e verjaardag Wave petunia

In 2025 bereiken Wave petunia's van PanAmerican Seed een mijlpaal in de sector: gedurende 30 jaar hebben tuinliefhebbers dit merk hun vertrouwen geschonken. Sinds het debuut in 1995 heeft het merk met zijn kenmerkende roze verpakking miljoenen tuincentrumbezoekers en plantenfans aangetrokken, die met Wave-petunia's en -violen zich als echte tuinprofessionals kunnen voelen. Om stil te staan bij zo'n belangrijk jubileum en telers en retailers te laten meeprofiteren van de extra belangstelling bij de consument, kondigt PanAmerican Seed verschillende spannende plannen aan, die komend voorjaar van start gaan.

Allereerst meldt het bedrijf enthousiast dat het merk nu een eigen officiële consumenten(feest)dag heeft: 3 mei is National Wave Day. Blijf op de hoogte van alle komende festiviteiten terwijl het Wave Petunia-team aftelt naar de lancering.

Binnenkort introduceert PanAmerican Seed een nieuwe toevoeging aan het assortiment Wave-violen. Het moge duidelijk zijn dat de Wave Is Growing™ slogan dus letterlijk kan worden genomen. Tijdens de jaarlijkse Amerikaanse Spring Trials (CAST) op de PanAmerican Seed-vestiging in Santa Paula, Californië debuteren de Top
Wave violen. Professionals uit de sector kunnen zich binnenkort aanmelden om als eerste kennis te maken met deze toevoeging.

Om voort te borduren op de ambitieuze visie van het Wave-merk om de wereld met bloemen te kleuren door middel van doordachte en betrokken samenwerkingen met trendsetters, smaakmakers en andere creatieve geesten, lanceert Wave petunia's een exclusieve samenwerking met een gerenommeerde kunstenaar die Wave petunia's op een heel speciale manier zal neerzetten om groei, hoop en nieuwe mogelijkheden te weerspiegelen. Meer details worden in de komende maanden bekendgemaakt.

“Dertig jaar na de oprichting is het Wave-merk nog steeds bijzonder voor de sierteeltsector. Niet alleen vanwege het pionierswerk dat het verricht heeft, maar ook omdat het blijft evolueren en blijft voldoen aan de behoeften van nieuwe generaties consumenten,” zegt Sarah Makiejus, Global Marketing Manager voor PanAmerican Seed en Wave Brand Manager. “We hebben een geweldig jubileumjaar op de planning; een jaar dat de consument enthousiast zal maken, voor een positieve vibe in de sector zal zorgen en de klanten van PanAmerican Seed zal helpen omzet te genereren." Ik kan niet wachten tot elk van deze plannen wordt gerealiseerd!”

Om telers en retailers bij te staan in de voorbereidingen op de groeiende belangstelling voor Wave-petunia's en -violen in 2025, wordt er in november gratis een compleet promotiepakket ter beschikking gesteld. Met de vroegtijdige beschikbaarheid van deze marketingmaterialen (video's, Wave-bewegwijzering, social
mediaberichten, folders, etc.) heeft de sector de instrumenten in handen voor het tijdig plannen van lokale Wave-evenementen en de persoonlijke benadering van de klant. Voor een goede beschikbaarheid van Wave petunia-kleuren en -mixen tijdens dit 30ste jubileumjaar raadt PanAmerican Seed telers aan om contact op te nemen met hun leverancier van uitgangsmateriaal. Binnenkort wordt bekendgemaakt hoe op de komende evenementen kan worden ingehaakt en hoe retailers hun
verkooppunt voor Wave-petunia's en -violen kunnen laten registreren.

Kijk voor meer informatie op www.panamseed.com

Bron:

Deel artikel