Winnaars actie Bredefleur gaan de lucht in
Geplaatst op 15 juni 2023
“Het was geweldig! We hadden prachtig weer, dus mooi uitzicht over Nederland en natuurlijk over de locaties van Bredefleur. Zo vanuit de lucht krijg je een goed beeld hoe groot die bedrijven eigenlijk zijn”, aldus Piet Kool, die mee mocht als werknemer met de meeste (48) dienstjaren bij de FM Group.
Winnaar PUSH competitie
Ook Johan van Eeuwen, verkoper bij de FM Group, vond het geweldig. Hij won de PUSH competitie binnen FM: een verkoopactie van tien weken, waarbij hij de meeste bloemen verkocht. “Ik was natuurlijk aangenaam verrast dat ik had gewonnen, en helemaal toen ik hoorde welke prijs eraan was gekoppeld. Een topervaring!”, aldus Van Eeuwen. De winnaar van de Moederdagactie, Wilco van Termeij, bood op de laatste dag van de actieweek de hoogste prijs op een fust van de lelie Bach Supra. Het bedrag van de totale opbrengst van élke dag, te weten € 6.475,--, is door Levi Evers van Bredefleur overhandigd aan het goede doel: Gert-Jan Vlaar van het Roparun Team van Royal FloraHolland.
De internationale leliekwekerij Bredefleur in Moerkapelle en Luttelgeest is een familiebedrijf, opgericht door Piet Evers en in 2019 overgedragen aan zijn zonen Peter, Thomas en Levi. Het bedrijf wil door verbinding met leveranciers, relaties en medewerkers de keten ten goede veranderen; met duurzame afspraken en groei voor iedereen. Door op deze manier samen te werken kan het bedrijf exclusieve lelies kweken van hoogwaardige kwaliteit, geproduceerd met respect voor mens, natuur en dier.
Meer nieuws