'Minder verkopers nodig door voorraadplanning'

'Minder verkopers nodig door voorraadplanning'

Zodra je de kwekerij van Ansu binnenstapt, ervaar je direct de Thaise sfeer en de exclusiviteit die zij de consument wereldwijd aan willen bieden. Twee jaar geleden begon Ansu met werken via Floriday. Dave Bovenlander, verkoper planten vertelt op de website van Royal FloraHolland over de groei van het bedrijf én hoe Floriday hen hierbij ondersteunt: “We begonnen kleinschalig en actiematig, maar inmiddels vormt het platform de basis van onze verkoopstrategie.”

In 1994 ontmoette één van de eigenaren van Ansu een veredelaar in Thailand. Beide ondernemers deelden een passie voor bijzondere bloemen en planten, waaronder Vanda, hun hoofdproduct. Het is een begin van een mooie samenwerking.

Unieke en onderscheidende producten
Ansu groeide uit tot een onderneming met 45 medewerkers, 300 soorten Vanda’s en groene planten en een jaarlijkse afzet van 6,5 miljoen producten. Het unieke aan Ansu is de grote verscheidenheid aan speciale artikelen. Dave: “We werken kwaliteit- en servicegericht en blijven ons ontwikkelen met nieuw assortiment en concepten. Zo maken we exclusieve groene planten, die leuk zijn voor geefmomenten.’’

Lees hier verder

Bron: Royal FloraHolland

Deel artikel