Werken aan passende logistiek voor toekomst
Geplaatst op 13 juni 2024
Gert Jan van der Vijver, directeur bij Floral Sourcing en Bloemenhroothandel Van der Vijver vertelt: “Royal FloraHolland is een stabiele partner voor ons. De communicatie verloopt soepel, we worden op tijd op de hoogte gesteld van veranderingen en hebben fijn contact met het Klant Contact Center. Verder is er veel aandacht voor procesverbetering. Dit helpt ons om een professionele organisatie op te bouwen. Dankzij de samenwerking kunnen we onze klanten tijdig bedienen.”
Volgens Gert Jan zijn er de afgelopen jaren veel stappen in de juiste richting gezet: “Onze bloemen komen op tijd binnen, wat belangrijk is omdat we veel dezelfde dag versturen. Onze grote bloemenvoorraad en vroege Connect-leveringen maken een verschil. We zijn zeer tevreden met de stappen die FloraHolland de afgelopen jaren heeft gezet, zoals verbeterde logistieke processen.” Hij kijkt dan ook uit naar de nieuwe ontwikkelingen die Roval FloraHolland in petto heeft op logistiek gebied. Zo is hij nieuwsgierig wat Floriway als logistiek dienstverlener in de toekomst kan bieden. Ook overweegt hij volgend jaar het piektijdvak, Select Delivery 11:00 – 15:00 uur, te gebruiken om meer spreiding te realiseren en slimmer met de ruimte om te gaan.
Toch heeft Gert Jan ook tips voor Royal FloraHolland: “Een verbeterpunt is het versnellen van processen van reclamatie en het opsporen van zoekgeraakte producten, omdat deze vertragingen ons proces verstoren.”
Lees hier verder
Bron: Royal FloraHolland