Sierteelt Marketing Event: definitief programma
Geplaatst op 09 september 2021
Digitalisering zorgt ervoor dat er in de komende tijd veel gaat veranderen op het gebied van marketing. Dat is dan ook de reden waarom het 5e Sierteelt Marketing Event het onderwerp 'Digital Marketing & Data' als thema heeft. Op donderdag 23 september a.s. vindt dit event plaats in FloriWorld in Aalsmeer. Naast het bespreken van het onderwerp 'Digital Marketing & Data' ook een mooie gelegenheid om elkaar als sierteelt marketeers weer te ontmoeten.
Programma definitief
Het event start met een overzicht wat er nu gaande is op het gebied van digital marketing en data in onze sector. Dennis van der Lubbe, managing director van Bloemenbureau Holland zal deze eerste presentatie verzorgen. Daarna geeft Hans van der Meulen, kerndocent bij Beeckestijn Business School, een beeld van de ontwikkelingen en mogelijkheden voor digitale transformatie en marketing. Hierna zal Martine Boekesteijn, brand manager EAT ME, haar presentatie geven met onder andere 'De rol van merkmanagement voor onderscheidend vermogen en welke rol data en digitale marketing hierin spelen'. Dat er heel veel mogelijk is op het gebied van digitale marketing zal Marieke Heesakkers, marketing & culture manager bij Berkvens deursystemen, naar voren brengen in haar presentatie. Zij zal de deuren van een andere sector openen met een spraakmakende presentatie over hoe in een andere sector inhoud wordt gegeven aan digitale marketing en data in een digitale transformatie. We sluiten af met een netwerkborrel en maaltijd met soep en broodjes.
Je kunt deelnemen aan het 5e Sierteelt Marketing Event dat op donderdag 23 september a.s. vanaf 15.00 uur plaats vindt in het unieke, interactieve en inspirerende Floriwold in Aalsmeer. Zie https://floriworld.nl Als deelnemer aan het vijfde Sierteelt Marketing Event ontvang je een speciale kortingsvoucher om ook zelf te gaan beleven wat FloriWorld te bieden heeft. Nu we eindelijk weer events mogen organiseren is dit natuurlijk een uitstekende gelegenheid om te netwerken en je marketingkennis te verrijken. Dankzij de financiële bijdrage van het Bloemenbureau Holland betaal je als NIMA lid € 39,- en niet NIMA leden betalen Euro € 69,-.
Aanmelden kan hier
Connectie
Wilt u als bedrijf een podium om de sierteeltmarketeers te informeren over uw product of dienst? Uw product en/of dienst moet relevant zijn voor de sierteeltsector en betrekking hebben op het thema, in dit geval 'Digitale Marketing & Data'. Informeel, aan een statafel en u kunt één banner vanuit u zelf hieraan toevoegen.
De investering bedraagt € 100,-- en is inclusief deelname voor 1 persoon.
Aanvragen kan door Ronald van Schie een bericht te sturen op ronald@floradvies.nl.
Organisatie
De organisatie is in handen van de NIMA community Foodchain & Agrimarketing (FAM). Dit is het expertiseplatform met actieve leden in de marketing binnen de foodchain en de agri-business. Het Sierteelt Marketing Event wordt speciaal georganiseerd voor en door sierteeltmarketeers: de professionals in marketing, communicatie en sales binnen de sierteeltsector.
Initiatiefnemers en organisatoren van deze Sierteelt Marketing Events zijn: Cock van Bommel (voorzitter NIMA FAM en business development manager bij ErfGoed), Ronald van Schie (marketingadviseur Floradvies) en Caroline Nederpelt (bestuurslid NIMA FAM en zelfstandig marketing-/communicatie-adviseur CARO - Marketing in Vers).
Bron: Goedemorgen