Nieuwe herkenbare verpakking Klaver Flowers

Nieuwe herkenbare verpakking Klaver Flowers

Klaver Flowers kondigt met trots de overgang aan naar een vernieuwde en onderscheidende verpakking voor het complete bloemenassortiment. Met deze verandering beoogt Klaver Flowers de merkidentiteit te versterken.

Vanaf nu wordt het aanbod Lilium (OT’s, Orientals: enkel- en dubbelbloemig), Gypsophila, Limonium, Craspedia en Lepidium geleverd in de nieuwe verpakking. De overgang van hoezen van het Lilium-assortiment vindt geleidelijk plaats om een soepele en efficiënte overstap te garanderen en plasticverspilling te minimaliseren. Het streven is om medio 2025 alle bloemen uniform te verpakken in de nieuwe stijl. De verpakking is gemaakt van gerecycled plastic en is recyclebaar. Het ontwerp valt op door zijn heldere witte kleur met een onderscheidende gouden opdruk, dat zorgt voor een elegante en gemakkelijk herkenbare uitstraling.

Versterking van merkidentiteit
De introductie van nieuwe verpakkingen is onderdeel van de strategische zet van Klaver Flowers om het volledige assortiment onder één merknaam - Klaver Flowers - te presenteren. De goud-witte verpakking, in combinatie met de gouden fustkaarten, staat symbool voor de kwaliteit en consistentie die synoniem staan voor het merk Klaver Flowers. "Bij Klaver Flowers streven we altijd naar perfectie en continue verbetering," zegt Gert-Jan Klaver, algemeen directeur. "Ons doel is om onze klanten de hoogste kwaliteit en betrouwbaarheid te bieden. Naast onze prachtige lelies telen we ook Gypsophila en Limonium, en we verkennen met succes het marktpotentieel van nieuwe bloemen zoals Craspedia en Lepidium. Bij Klaver Flowers doen we alles met zorg en streven we naar het allerbeste!"

 

Bron:

Deel artikel